piątek, 4 marca 2011

I want You to know that I am a rainbow too










top - miss behave
lace top under - river island


Czy kiedykolwiek zastanawialiśćie się jaki wpływ ma muzyka na człowieka ...? Pewnie dużo zależy od samej muzyki. Ja osobiście jestem miłośnikiem wszelakich dźwięków. Zaczynając od klasycznego rocka przez blues, reggae, chill out po garage i wiele innych na jazzie kończąc. Musi być lekko miło i przyjemnie. Podczas wczorajszej  wycieczki nad morze towarzyszyło nam niesamowite słońce. Ja pod nosem wciąż nuciłam piosenkę Boba Marleya "sun is shining" i rozkoszowałam się czystym powietrzem. 

We wcześniejszym poście pisałyśmy o zakupach na Ayia Thekla market.  Teraz chcemy Wam pokazać co udało nam się tam zdobyć. Różany motyw to jeden z nieprzemijających trendów ostatnich sezonów choć także  koronki od jakiegoś czasu pojawiają się na pokazach  znanych kreatorów mody.

Have you ever wondered what impact music has on human ...? "Probably a lot depends on the music itself. I personally am a lover of all kinds of sounds. Starting from classic rock through blues, reggae, chill out on the garage, and more on jazz ending. It must be nice and relaxed slightly. During yesterday's trip to the seaside amazing sun accompanied us. I am still humming under my nose a song by Bob Marley "Sun Is Shining".

In an earlier post we talked about shopping at Ayia Thekla market. Now we want to show you what we have to get there. Rose theme is one of the perennial trend of recent seasons but the lace for some time appear to show famous fashion designers.



1 komentarz:

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags