piątek, 25 marca 2016

WILD THING / TRIBAL TRENDY PRINT

Although spring is officially here, ( hooray ! ) I'm still wearing sweaters as my outerwear option.

I chose tribal print sweater for today's post. Boho trend is one of the top trends for this season so I'm so happy to have a few pieces of similar cloths in my wardrobe. Similar you could see here and here. Maybe this outfit it is not super colorful but definitely is super comfy.

What do you guys think? Do you like this casual outfit ?


Chociaż wiosna jest oficjalnie tutaj (hurra!) Ja wciąż noszę swetry jakO moją opcję odzieży wierzchniej.

Na dzisiejszy post wybrałam sweter z azteckim nadrukiem. Tendencja Boho jest jednym z najważniejszych trendów w tym sezonie, więc jestem bardzo szczęśliwa, że mam kilka podobnych ubrań w mojej szafie. Podobne możecie zobaczyć tutaj i tutaj. Może ten strój nie jest bardzo kolorowy, ale na pewno jest super wygodny.


  Co myślicie? Czy podoba Wam się ten luźny strój?


FACEBOOK/BLOGLOVIN/TWITTER/INSTAGRAM










__________________

OUTFIT

sweater / sweter - Shein 
jeans / dżinsy - Boohoo.com
shirt / koszula - Tally Weijl
boots / botki -  Dresswe
bracelets / bransoletki - PANDORA
bag / torba - Mango

___________________




WILD THING / TRIBAL TRENDY PRINT - MODNAPOLKA.pl

7 komentarzy:

  1. Mam ten sam cardigan tylko w jasnej wersji i go szczerze uwielbiam :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh również go uwielbiam całą zimę w nim przechodziłam. A teraz wiosną służy mi nie raz zamiast kurtki

      Usuń
  2. Super cute and comfy look. Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie :) Świetny sweter!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I noś te swetry dalej kochana, super w nich wyglądasz !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze / thank you all for your comment

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags