sobota, 30 kwietnia 2016

black & stripes

I said it before and I'll say it again I LOVE STRIPES! The combination of black and white is gorgeous.  I'm obsessed with striped tops and I think that  stripes look so nice with this black skinny jeans. Do you agree with me ?




Powiedziałam to wcześniej i powiem to jeszcze raz KOCHAM paski! Połączenie czerni i bieli  moim zdaniem jest wspaniałe. Mam obsesję na punkcie pasiastych topów i myślę, że paski wyglądają bardzo fajnie z czarnymi rurkami. Zgadzacie się ze mną ?











____________________

OUTFIT

jeans / dżinsy - Tally Weijl
boots / botki - New Look
top - Promod
jacket / kurtka - Zara
bag / torebka - ASOS

_____________________

LET'S STAY FRIENDS & FOLLOW ME 

Instagram


Stylizacja: black & stripes

15 komentarzy:

  1. oczywiście że się zgadzam , czarno białe paski są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ta kurtka ma cudowny kolor :D

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, właśnie ten kolor najbardziej mnie urzekł

      Usuń
  3. You look so classy. Love the bag! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam paski! Swietny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Góra genialna, jestem pod wrazeniem tej stylowki :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się!! Wyglądasz super!! i ta śliczna torebeczka<3

    OdpowiedzUsuń

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags